A Ferrari az elmúlt három alkalommal mindig gyors volt Törökorszában. Ebben az évben a Brawn GP ötből hat futamot megnyert és ők a favoritok. De el fogjuk kapni őket. Csak ismét 100%-ot kell nyújtanunk, és közelebb kerülünk hozzájuk - vagy megelőzzük őket.
Az, hogy a top 3-ba kerültünk Monacoban elég jó eredmény. A Team nagyon keményen dolgozik, és a motivációjuk csak nőtt most, hogy mindkét autó bekerült a top 4-be.
Monacoban tettük a legnagyobb előrelépés az eredményt illetően. Ez volt az, amire szükségünk volt itt. Csak türelmesnek kell lenned. Én, és a szurkolóim is biztosan azt akarják, hogy a Ferrari ismét elkezdjen nyerni.
Máris feljebb léptünk. Új alkatrészeket teszünk az autóba. Olyan ez az egész, mint a kirakós. A keret már kész van. Most már csak a középső részt kell a helyére tennünk. És ha összepasszolnak: tádám!
Monaco sokkal másabb a többi pályához képest. Törökország teljesen más tészta. Onnan már tisztább képet kapunk majd, hogy hol is állunk, és hogyan végzik az ellenfeleink a munkájukat.
A török egy menő pálya. A pilóták az óramutató járásával ellentétes irányban vezetnek, és ha nincs minden a helyén, akkor a nyak nagyon tud fájni. Feltérképezem a helyet. A kanyarok nagyon eltérnek egymástól és hoztunk pár fékfajtát, teljesen vakon. Mindig tök jó elfoglalni a pályát.
Monacoban az első sorban voltunk. Törökországban egy jó rajthelyhez szükség van legalább olyan jó leszorítóerőre, mint amilyen a Brawnnak vagy Red Bullnak van. Az aerodinamika mindenkinek nagyon fontos, mikor az idő számít, minden részlet kritikus lehet.
A nyártól kezdődik a szezon középső része. Nagyobb reményekkel vágok most neki, hogy ilyen pozitív fejlődést mutattunk fel. Ez a csapat tudja a dolgát. A fejlesztések nagyon gyorsan jönnek és érezheted minden egyes alkalommal, hogy az autó jobb és jobb. És itt még nem állunk meg.
Button vezet, és nagy a fölénye, ha a világbajnokságra gondolunk. Ha öt futamot megnyersz a hatból, akkor erős pozícióban vagy. De mindez semmit sem jelent, egészen a végéig. Mikor a kockás zászló utoljára lobog, akkor számítanak a végső pontok.
Mókáztam egyet szombaton. Részt vettünk egy Rallyn Itáliában, az első aszfaltversenyemen. Mindig jó dolog vezetni, és jó érzés volt a rajongókkal is egy kis időt eltölteni. Természetesen a verseny lehetett volna hosszabb. Most a közepén véget ért, de van ez így néha.